Werkwijze

Sta jij op het punt een grote stap te zetten (met jouw organisatie)?
En voel je dat het belangrijk is dat dit wordt vastgelegd, ook al weet je nog niet precies hoe?

Voelsprieten en intuïtie
Het zichtbaar maken van het onzichtbare begint bij het aanvoelen en begrijpen van wat de essentie is. De essentie van het proces dat in een organisatie gaande is, de essentie van het verhaal dat verteld gaat (wil gaan) worden en de essentie van wat de inhoud is van de boodschap.

Het creëren van dit verhaal vraagt om een speurtocht met voelsprieten en veel intuïtie als gereedschap. Het on(niet)zichtbare – maar wel voelbare – naar boven brengen, betekent doordringen tot de kern van dat wat gaande is.
Ik noem het waarnemen zonder ogen:
Wat voel ik?
Waar word ik heen gezogen?
Wat betekent deze blik?
Wat wordt hier niet gezegd?
Wie of wat speelt daar een belangrijke rol in?
Op welke plek gebeurt dat?

Voor mij betekent deze werkwijze dat ik (symbolisch) naast de camera sta, niet erachter, om altijd in verbinding te kunnen zijn met degenen om mij heen. Zodat er een foto of film ontstaat die recht doet aan de mensen in beeld.

Onderstaande organisaties gingen u voor:

Non profit

Landelijke Huisartsen Vereniging
Natuurmonumenten
Politie NHN
Rechtbank Noord Holland
Woonbedrijf Eindhoven
Stichting Ikisik

Onderwijs

Regionaal Platform Rijnstreek
ROC van Amsterdam en Flevoland

Ondernemingen met een bezieling

Adyen
De Praktijk van
De vrije koe
ECOintention
Intenzie
Koninklijke Auping
Kunstcentrum Zaandam
Life & Garden
Life Projects
Nudge
Nyenrode Business Universiteit
Rabobank Oss
Teijin Aramid

Zorg

Albert Schweitzer Ziekenhuis
Ipse de Bruggen
Parnassia Groep
Reos
vanBoeijen
Zorgbalans

Lokale overheid

gemeente Amstelveen
gemeente Haarlem
gemeente Rotterdam
gemeente Uden